Geoblog.pl    DzonaGranek    Podróże    Indonezja 2011    Malibu Beach i Monkey forest

Malibu Beach i Monkey forest

Indonezja
Indonezja, Senggigi
Przejechano 11913 km

O 9 rano biuro turystyczne zgodnie z umowa dostarczylo nam Nasza Nowa maszyne- honda 110 cc (skuterek):) Wyraz twarzy Wojtka kiedy j zobaczyl bezcenne. Na poczatku troche obawialismy sie tego jak poradzimy sobie w tej motoryzacyjnej dzungli, musze przyznac jednak ze moj maz sprawdzil sie w roli izi rajdera znakomicie. Pierwszy przystanek plaza Malibu Beach na polnoc od Senggigi. Pierwszy raz w zyciu poczulismy sie jak murzyni na plazy w kolobrzegu:) Wiekszosc plazujacych to muzulmanie wiec trzeba bylo to uszanowac i opalac sie w dlugich spodniach i koszulach:) Pozniej juz tylko dluga kreta droga przez przelecz Pussuk Pass pelnej cudnych malych malpek. Wojtek dlugo sie nie zastanawial i postanowil i zrobic fotki z bliska. Szybko jednak wrocil bo najwidoczniej nie spodobal sie wodzowi stada, ktory probowal mu wskoczyc na glowe:) Fotki jednak sa i to jest najwazniejsze. Jutro poludnie Lomboku, Kuta i zobaczymy co jeszcze.

P.s. Przepraszamy za jakosc opisow, korzystamy z klawiatury nie posiadajacej znakow polskich, nastepnym razem bierzemy notebooka, zalujemy ze tego nie zrobilismy:( pozdrawiamy wszystkich czytajcych naszego bloga!!!!!:*:*:*:*

siostra;)
siostra;) - 2011-07-02 15:29
Wasz blog jest pierwszą stroną odpalaną zaraz po przebudzeniu;))) przebiliście facebooka, haha. Czekam na kolejne wpisy, buziaki!!

siotra;)
siotra;) - 2011-07-02 15:36
Aaaa i specjalna prośba do szwagra, w wolnej chwili proszę o zamieszczenie jakiegos fajnego zdjecia z dzungli, z duzym nasyceniem zieleni, mozliwa w tle małpka. Zdjęcie to bedzie obrazem w naszym duzym pokuju190/120cm :D:D juz wiem na co czekałam rok czasu. Po obejzeniu waszych paru fotek wiem ze bedzie to strzal w 10:) buziaki

mama
mama - 2011-07-02 15:48
Kochane dzieci, cieszę się, tak wspaniale spędzacie wakacje, siedzę z tatą przy kompie i czytamy wszystko i ogladamy zdjęcia, pewnie jest juz u was późno, my jutro idziemy do dziadka na urodziny, buziaki!!!!!!!!!!!!!!!!! wspaniałych przeżyć w dalszej podróży

DzonaGranek
DzonaGranek - 2011-07-02 16:00
Hej:) jeszcze spac nie idziemy chociaz jutro kolejny dzien pelen wrazen:) siedzimy w kafejce i wklejamy kolejne zdjecia, pozdrawiamy goraco!!!!!

mama
mama - 2011-07-02 16:00
Aha, jeszcze pozdrowienia od Cezarka hau, hau

alamo
alamo - 2011-07-03 19:26
Asieńko widoczki cudeńko a ludziska pełna egzotyka. Ja proszę o przywiezienie tych małpeczek z irokezem na głowie. trzymajcie tak dalej i wygrzewajcie się bo u nas "Hawaje" hi hi w marzeniach buziaki od koleżanek - przedszkolanek pa Dana